Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
11.4.2005, Zdeněk Kabát, recenze
Pro velkou popularitu levných grafických karet jsme se rozhodli pro Vás připravit velký test modelů s jádrem GeForce 6600. Ty nejen že stojí pod 5000 Kč, ale navíc jdou skvěle přetaktovat a dostat z nich tak výrazně lepší výkon. V testu se podíváme na tichost chlazení, dodávané příslušenství, kvalitu výstupu a částečně i rychlost.
Magi | 22.12.200514:43
a este sa chcem opytat ktora karta je lepsia od 6600 GT 128 ..... MSI alebo Leadtek ?? prosim odpiste...a na cene nezalzi.. potrebujem len aby to dobre vetralo a islo...??
Odpovědět0  0
1uk! | 21.12.200519:23
Ja mám neznačkový 350W...mám tam zapojené 2HDD 2x DDR2 512MB P540J 3,2 Ghz DVDRW a Combo mechaniku....dva vetraky 8x8 cm a MSI 6600 DIAMOND@500­/1000 a facha fpoho ;)
Odpovědět0  0
Magi | 21.12.200518:19
POtrrebujem sa opytat aj ja chcem kupit kartu MSI Geforce 6600 GT 128 .... a ci mne to zdroj utiahne ked mam neznackovy 350w? a mam 2 krat 256 DDR , 60gb hardisk .. 2 dvd mechaniky, a procesor ATHLON 2000+ pls poradte mi ci mi vystaci zdroj diky ..
Odpovědět0  0
kaso02 (75) | 21.12.200519:52
Podla mna by to malo stacit ak je 6600 GT 128 MB na AGP x8 tak si myslim, že ano. 6600 nema pridavne napajanie takze v pohode
Odpovědět0  0
Krtko | 30.10.200515:08
Chtel bych se zeptat či se my oplati kupiť kartu GIGABYTE MAYA GV­-N66T128VP 128MB ? zdroj 350W MB GIGABYTE GA­-7VT600­-L pamať 512MB 400 procesor AMD 2600+ Sempron.A či to zdroj utiahne??
Odpovědět0  0
xross (1) | 30.10.200518:01
proč by neměl??? ja mám duron 1300 ­(takt na 1729­) 512Mb, Ati 9550 128Mb, 128bit, dva HDD ­(160 + 40­) dvě mechaniky ­(dvd + cd­), neony, asi 20led diod, a zdroj jen 250W ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Odpovědět0  0
kaso02 (75) | 21.12.200520:02
Ako je možne ze ti to ide pri tolkom HW, to nie je pomaly ani mozne. A zvlast pri taktovani CPU + 2 HDD ­- to je ciste sialenstvo. A otazka: A este sa ti nestalo, ze by ti pri vypadku prudu padol cely PC? alebo pri 250W zdroji je asi blbe hovorit o prepatovej ochrane len v tom pripade zeby bola mimo ale dost pochybujem. Prosim ta napis mi.
Odpovědět0  0
pegy (258) | 30.10.200518:55
350 W zdroj ti to utiahne aj s narocnejsim procakom,takze sa nemusis obavat.
Odpovědět0  0
jakoubecek | 10.10.20059:12
upgradovat kompa AMD Athlon XP 1700+, 512 MB RAM, GF4 Ti 4200 právě na GF 6600, samozřejmě AGP4x? Jak moc by procesor ­"brzdil­" kartu? Jak veliký by byl nárůst výkonu? Popř. mohly by se objevit nějaké problémy s nepřijetím grafárny na tomto skoro 3 roky starém compu? Předem díky za případné info...
Odpovědět0  0
anonymous | 10.10.200510:11
podle me se to nevyplati, davat 3000,­- za grafiku, diky niz si sice zahrajete nejakou novejsi hru jako treba BF2, ale stejne jen na low a cpu vic jak mapy pro 16 lidi zvladat nebude. podle mne je to zbytecne a radsi bych posetril na new comp...
Odpovědět0  0
brute | 11.10.200523:09
1. Narast kvality grafiky v novych hrach bude vyrazny, najma kvoli podpore DX9c.
2. Neviem o ziadnych problemoch s kompatibilitou tejto karty so starymi PC ­(AGP 4x­).

Ak budes v blizkej dobe kupovat nove PC, mozes tuto kartu rovno pouzit, aj ked sa budes musiet obmedzit na AGP dosku. Nepredpokladam, ze by mala ist najblizsieho 1­/2 roka vyrazne s cenou dolu ­(na slovensku je vacsinou vypredana a cena za posledny mesiac dokonca stupla­), takze sa ti oplati kupit ju uz teraz. A mozes ju pouzivat kym budes setrit na kompletny upgrade.

Ak neplanujes dalsi upgrade max. do 1 roka, radsej pockaj. Nikdy nevies aka novinka pride na trh :­-)
Odpovědět0  0
brute | 13.10.200523:09
Ale pozor karta vyzaduje potrebuje 350W zdroj..
Odpovědět0  0
kaso02 (75) | 21.12.200519:56
No mozno sa to zda byt dobry PC ale moc by som z neho neskusal tahat. Neviem ci komponenty su na taktovanie ­(velke­) prisposobene ale male taktovanie by teoreticky mohli zvladnut. Postupne mu davaj viac a viac ale zase to neprezen.
Odpovědět0  0
Webmaster22 | 17.8.200519:56
Parada
Odpovědět0  0
Luk | 30.7.200510:15
No, mám ji taktlou na 481­/962...teplota tak 72°c.
Zkusil jsem si zapnout mereni teploty v rivatuneru...zapl jsem farcry a po zatizeni teplota 82°c a kdyz to minimalizuju, tak teplota klesne hned na 70°c... Taktl jsem to, jak je to uvedeno zde a teplota 92°c...je to hodne, kdyz jako prahovou teplotu nastavili v nVidia az 145°c ?!?
Odpovědět0  0
Stanley007 | 27.7.20050:42
Ahoj,
Cetl jsem testovani katet geforce 6600 a u karty MSI jsi tam dal creenshot kde pises ze jsi ještě pridal pamětem a ukazuje to tam za pameti bezej na 1154,3 MHz ???????? to není možnéééé…opravdu to jde?
Odpovědět0  0
ca-ll1 | 19.5.200514:17
no neviem preco ti tak malo na jadro, ja ju mam tiez a pretaktoval som ju vpohode na 555 jadlo 1122 pamate a bezi krasne s origos vetrakom, best karta o liter lacnej ako 6600 gt a pritom ta ista karta, este aj vyzera rovnako ako 6600 gt
Odpovědět0  0
Endrue | 8.5.200510:55
Jaka je nejvyssi stabilni teplota Gainward Ultra­/1760PCX Golden Sample 128MB??? Prosim moc to potrebuju, protoze mam golden sample a jede mi to stejne jen na 299MHz­/550MHz ­(efektivne­) pritom ma jet na 400MHz­/560MHz ­(efektivne­), alespon mi to tak ukazuje EXPERTool, ale zeleny je to do 404MHz­/564MHz ­(efektivne­). Tak nevim nevim abych to pak neznicil, jo a taky na strankach obchodu, kde jsem tuto kartu kupoval je 400MHz pro GPU a 560MHz pro pameti ­(efektivne­). Prosim odpovezte, dik predem!!!
Odpovědět0  0
LeBoeuf | 17.4.200522:50
uz par dni me v od podlahy upgradnutem kompu MLCI karta Gigabyte GF 6600 Turbo :­)­) a ted se krasavice umistila 3. v testu a 2. v pomeru kvalita­/cena. nadhera! je sice pekne zhava, kdyz pocita naplno, ale to ticho... :­) k tomu AMD64 3000+ chlazeny vodnim chlazenim AQ cool ... obcas uplne zapomenu, ze komp bezi a saham po tlacitku power ;­))
Odpovědět0  0
=====ET B36/2p===== | 11.4.200521:29
Dobrý den... Zajímalo by mě jaký je jozdíl mezi oběma použitými čípy VIVO: Philips SAA7115HL­(MSI­) a Philips SAA7108AE ­(PixelView­)... podporují oba dva HDTV vstup? a v jakém rozlišení? Který je lepší?
Odpovědět0  0
=====ET B36/2p===== | 13.4.200512:10
jo jo to jsem taky našel ale něják jsem z toho moc rozdílů nevyčet... A vůbec z toho nevim, kterej je lepší.. Ale díky za snahu..
Odpovědět0  0
rousini (65) | 11.4.200520:08
Já mám Leadtek A6600 TD ­(AGP­) a nemohu se dostat nad 400­/650MHz, přičemž s BIOS ze Sparkle to jde dále. Velice bych uvítal podrobný popis ­(a snad nebudu sám­) na Flash BIOS, ve stejném duchu ­(pro lamy­), jako byl článek o monitoringu teploty uvedené karty ­- viz: https:­/­/www.svethardware.cz­/art_doc­-7FF733BB5AEE16C1C1256FD40073BBAC.html

Díky.
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 11.4.200520:12
Tento článek už připravuji, ale ještě nedorazila grafika... V každém případě bude.
Odpovědět0  0
CrazyMiky | 11.4.200520:58
Super článok. Gratulujem a som zaň vďačný.
Ja mám MSI NX 6600 TD256E
K pretaktovaniu­-zaujímavé zistenie.
Pôvodne:
GPU 300MHz Ram 500MHz
Pred odomknutí teplot. čidla stabilné maximum:
GPU 377MHz Ram 621MHz
Po odomknutí teplot. čidla stabilné maximum:
GPU 522MHz Ram 615MHz

Akurát mám problém s nastavením RivaTuneru. V ňom môžem nastaviť maximálne 485MHz na GPU. Neviem to prekročiť.
Poradí niekdo?
Vyššie frekvencie som musel nastavovať priamo v ovladačoch a vypnúť overclock v RivaTuner koli tomu, že stále prepínal frekvenciu do ­"Low Power 3D­". Tá sa mi dá nastaviť tiež maximálne na 485MHz.
Poradí niekdo ako zvýšiť max povolené frekvencie v RivaTuner?
Díky
Miky
Odpovědět0  0
rousini (65) | 11.4.200523:06
Prima, ještě jednou díky.
Odpovědět0  0
amin2@post.cz | 12.4.200520:07
Mam tu samou grafiku s orig biosem A6600 jsem se dostal na 440­/680 s tim od sparklu na 431­/685 = takze rozdil skoro 0. Ale dík autorovi clanku protoze ja lama hovado se ted dozvedelo ze ten internal test jde vypnout ­(jaksi sem se jeste nemel v rivatuneru cas porozhlidnout­) a kvuli tomu sem se taky dal nemoh dostat takze jde se taktit!!!
Odpovědět0  0
hali | 11.4.200517:29
Preco tu nie je Sparkle zastupeny?
Odpovědět0  0
Comby (55) | 11.4.200517:45
Asi o taku recenziu nemaju zaujem. Urcite ich SHW ziadal o zaslanie grafiky.
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 11.4.200520:04
Tak nějak... Náš distributor nemá GeForce 6600 non­-GT PCIe od Sparkle v ceníku a když jsem psal přímo výrobci, nedostal jsem ani po urgencích odpověď. Ale doufám, že je to jediný výrobce, který chybí. Možná ještě dorazí Point of View, ale tato firma zatím hledá distributora.
Odpovědět0  0
Bobek | 15.4.20058:14
Sparkle GF6600 mají ­(v 256MB verzi­) několik týdnů v AAC, a tam vám několik karet půjčili, tak by nemuseli dělat problémy ani teď :)
Odpovědět0  0
NewReno | 11.4.200516:42
Bezvadný článek!!! To je to co dneska všichni hledají. Někdo si totiž chce koupit 6600 ale váhá od jakého výrobce? Podle krabice se vybýrat nedá tak jedině takovéto výborné články.
Pane Kabát, jen tak dál.
Naopak na PCT jsem dnes četl článek, který měl sice dobrý nápad, ale byl moc ­"úzký­".

Odpovědět0  0
Gl | 11.4.200516:27
Velmi povedeny clanek. Nevite nekdo, zdalipak existuje nejaka GF6600 ­(nejlepe non­-GT­) s passivnim chalezenim do AGP? Kdyz totiz budu kupovat samotny passivni chladic, vyjde to draho
Odpovědět0  0
Comby (55) | 11.4.200517:48
Napr. Gigabyte GV­-N66256DP
Odpovědět0  0
Gl | 11.4.200522:47
A Netusite, kde by se dala sehnat?
Odpovědět0  0
Comby (55) | 11.4.200523:22
Podla cennika by ju mali mat na [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
Bobek | 13.4.200510:11
Gigabyte dováží Elap, takže když ne tam, tak nikde...
Odpovědět0  0
Comby (55) | 11.4.200516:08
Kedy bude recenzia na tuto dosku? Mala byt uz minuly tyzden. Aspon tak ste to uviedli pri inom clanku.
Inak, uz sa tesim na zajtra...
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 11.4.200516:24
Nebojte, bude ve středu a s rozšířenou metodikou, takže se máte na co těšit.
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 11.4.200522:45
Já jen podotknu, že tu recenzi právě pročítám a metodika je zatracně dobře vylepšená! Martin se opravdu vytáhnul, máte se na co těšit.
Odpovědět0  0
Dexterer | 11.4.200514:32
Ja mam ten isty problem, ale s graf. kartou ASUS 5750. Keď som používal Nvida display driver 56.72, tak sa dalo v poho pretaktovat, ale keď som ho preinštaloval na novší 61.21, tak to začalo blbnut ako tebe. Teraz mam 66.93 a mam este stale ten istí problem.
Odpovědět0  0
1 | 20.4.200511:35
Cus Dexterer...Tak jsem konečně zjistil,čím to je že to nejde taktnout...Je to docela složitý,musel jsem flash­-nout BIOS garfiky...Ale výsledek stojí za­-to z původních 400­/700 jsem to dostal až na 465­/905 a v Marku 03 mam 5800bodů
Odpovědět0  0
111 | 11.4.200513:46
Potřeboval bych poradit jak na kartu ASUS 5900xt,nejde přetaktovat!Jestliže zvednu frekveci jen o pár Mhz tak mam hned skoro poloviční výkon.Tyhle karty by měli jít dobře taktovat,ale ta moje nejde.Zkoušel jsem jak RIVUTUNER,COOLBITS a výsledek je pořád stejnej.
Odpovědět0  0
Kukoslav | 11.4.200512:58
Poněkud nešťastná formulace u Albatronu :­)­)
"Větráček je malý, ale není na tom s hlukem nijak špatně. Bohužel je poměrně hlučný, protože běží na vysokých otáčkách."
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 11.4.200515:22
Drobná chyba v posteditaci :­-­) Jdu to opravit, díky za připomínku.
Odpovědět0  0
ZeeZ | 11.4.200510:32
Clanek se mi libi, tesim se na druhou cast :­-­)
Jedna vec v uvodu mi ale nesedi ­- autor pise, ze koupe nove karty do AGP mu prijde jako zbytecnost... to bych netvrdil. Jako upgrade sestavy s AGP slotem to muze byt nejlepsi volba. Kdyz ma clovek treba P4 a dosud pouzival G4TI4200, ktera prestala stacit... tak bud koupi G6600 AGP, a upgradovat bude napr. az na PCIe+ karta + nejake ty DDR2, nebo koupi novou desku + G6600 PCIe.
Proste bych to preformuloval na ­"koupe noveho pocitace bez PCIe je zbytecne­" ­(myslim kompy exclude kancelarske :­-­)
Odpovědět0  0
neph04 (31) | 11.4.200510:38
no to jo... pokud sem pochopil tak tim pravdepodobne autor chtel rict ze rozhodovani zda postavit novy system na AGP nebo PCIE je zbytecny. AGP je proste dead a pro budoucnost se vyplati PCIE

(tim nechtel poprit ze pokud mas kvalitni desku na APG tak je zbytecny kupovat AGP verzi GF6600GT ;­-­)
sam mam AMD64 + AGP desku... a dalsi karta asi bude opet AGP :­-)
Odpovědět0  0
arny_71 (74) | 11.4.200512:45
Asi je pravsa, ze pri koupi noveho kompu nema moc smysl jit do AGP. Na druhou stranu, majitele desek s AGP mohou byt vcelku v klidu, protoze prakticky prinos PCIe desek je zatim vicemene nula, takze si klidne mohou koupit AGP kartu ­(osobne si myslim, ze vyrobci budou delat grafiky do AGP nejmene jeste 2 roky ­- mezi lidmi je a jeste dloho bude MNOHEM vice desek s AGP nez s PCIe a vyrobci grafik si nenechaji ujit zisky v tomto segmentu trhu­).
Odpovědět0  0
DigitaldooM (137) | 11.4.200513:32
No to bych netvrdil už jen proto že desky s PCIe stojí mnohdy méně než s AGP ;­) a pak taky je většinou s PCIe přítomen novější chipset který určitě nabízí více než starý s AGP ;­)
Jinak s výkonem karet do AGP se už nic dělat nebude výrobci se soustředí na PCIe a na AGP se kašle maximálně se udělá převodník aby se dala použít i do AGP pro ty tvdrohlavce ;­);­);­) ale logicky je cena této karty vyšší a výkon může být nižší ;­) no a pak čím víc bude karet do PCIe tím míň bude do AGP a ty pak budou zákonitě dražší :­) a prostě se ukončí jejich výroba z důvodů nerentability...

Ano v současnosti ještě je více desek s AGP :­) což ještě nějaký pátek bude ­(přece jenom se ty desky s AGP nějaký ten pátek dělali takže jich je mezi lidma si dost :­)­)­);­) takže nelze očekávat že by v dohledné době PCIe vedlo :­) ale bavímeli se o nových sestavách není co řešit už si ani nevzpomínám kdy jsem skládal PC s AGP :­) dokonce i do lowendu je spousta kvalitních desek s PCIe než desek s AGP a to dokonce zamnohdy nižší cenu :­) jinak výrobci si AGP určitě ujít nechají můžeme to pozorovat teď že třeba ATI s x800XL do AGP docela otálí přitom na PCIe je to best of best kooupě :­) pro výrobce je výhodnější a výnosnější nechat AGP prostě umřít :­) a donutit lidu přejít na Pcie :­);­) to je prostě fakt...

ALe majitelé desek s málo vyýkonými grafikami můžou jásat z toho že jak spousta lidí přechází na PCIe tak nyní nejvýkonější ­(výkonější už nebudou­) karta do AGP se objevují v bazarech za zajímavé ceny :­) jenomže zase to má háček v tom že takovou kartu nemůžete dát k AMD XP apod :­) takže myslím že při dnešních cenách PC komponent přišel čas na větší obměnu počítačů :­) stojí to zato :)
Odpovědět0  0
neph04 (31) | 11.4.200516:34
" bazarech za zajímavé ceny :­) jenomže zase to má háček v tom že takovou kartu nemůžete dát k AMD XP apod :­) takže myslím­"

jenom by me zajimalo jakou ze kartu nemuzeme dat k AMD XP? :­) zatim jedinej problem na deskach s AMD byl ATI9600 s KT400..ale to stacilo dat AGP 4x natvrdo v biosu a uz to slapalo... jestli mluvis o nejaky nekompatibilite mezi Intel a AMD deskama a grafikou.. tak ta doba je 10let mimo ;­-­)
(uz se tesim na AGP GF6800 za 2500,­- ­) :­-­)­))
Odpovědět0  0
necroman3@tiscali.cz | 11.4.200521:29
Vůbec nejlepší by bylo udělat test výkonů Gf6600 AGP na starších počítačích
PIII,Athlonech,duronech ...výš. To by zajímalo určitě hodně lidi včetně mě.
Odpovědět0  0
=====ET B36/2p===== | 13.4.200511:38
tak to by bylo dobrý jen tak pro zajímavost... Ale musely by to být samozřejmě 6600AGP... Ale já si myslim že procák horší než Athlon thunderbird 1400MHz by výkon 6600 plně nevyužil..
Odpovědět0  0
arny_71 (74) | 12.4.20059:37
DigitaldooM: Ty se bavis o novych deskach, ja mluvil necem jinem, precti si muj prispevek znovu. Co se tyce prevodnki, tak HSI mustek funguje perfektne, u Rialta predpokladam podobnou funkcnost, takze Nvidia i ATI by byli hloupi, kdyby jiz existujici reseni nepouzili i u novych karet v segmentu AGP. Kazdy nemeni zakladni desky co 1­/2 roku.
Odpovědět0  0
Michal000 | 11.4.200510:26
PS : Golden Sample nemá paměti na vyším taktu, ale na 400MHz běží od výrobce procesor, o 100MHz víc něž ostatní. : )
Odpovědět0  0
ALF | 11.4.200510:32
Jen dodam ze Gainward Golden Sample vzdy dorazi na standard taktech... k pretaktovani dojde az po instalaci orig Gainward driveru a volbou ­"Edhanced Speed Setting­" ­(nebo tak nejak­)... karta je jinak vzdy nastavena na tzv. ­"Safe Mode­" kdy jsou dodrzovany referencni takty.
Odpovědět0  0
Bobek | 13.4.200510:08
Jenom upřesnění ­(s kartami Gainward GS mám poměrně bohaté zkušenosti­):
1­) netřeba originální ovladač, stačí originální Expert Tool
2­) pokud je splněna podmínka 1­), netřeba nic ručně aktivovat, to až u Golden Sample GLH
Odpovědět0  0
Michal000 | 11.4.200510:03
Mám 6600 od Gainwardu, jde mi přetaktovat maximálně na 525­/324. Pokud přetaktuji víc tak už zlobí. Myslíte že pokud koupím pasivní chladič na paměti půjdou ještě víc, vyplatí se to vůbec? Procesor jde maximálně na 525Mhz, pokud ho přetaktuji víc tak se mi Doom3 cca po půl hodině hraní kousne. Jinak k hučnosti karty, tak větráček na MB MSI Neo3 ho úplně přehluší.
Odpovědět0  0
neph04 (31) | 11.4.20059:44
Tesim se na zitrek :­)

btw.. je zajimavy jak se prelejva kvalita clanku z ruznych serveru :­-­) Kdysi davno ­(to sem byl jeste malej spunt­) byly podobny clanky na Zive, pak nevim proc vsude zacli hazet reklamy a clanky se podobaly typu ­"tohle je nej, kupte to tady­", pak byl PCT. Ten mel taky velice kvalitni clanky...kdysi :­) a ted Svethardware.cz! Zase sem jako doma!
Jen vam preju at vam to aspon deset let vydrzi ;­-)
Odpovědět0  0
Štěpán Mrázek (372) | 11.4.20059:56
Díky za pochvalu, hned je den o něco lepší :­-)
Odpovědět0  0
arny_71 (74) | 11.4.200512:41
Souhlasim. Na Zivez ted zadne poradne recenze nejsou, na PCT jen obcas, na SH sla kvalita hodne nahoru. Tak drzim palce, at vam to vydrzi! :)
Odpovědět0  0
guzii (375) | 11.4.200515:26
Plně souhlasím s předchozí kritikou. Tento článek to jen potvrzuje. Už se těším na zítřek­-snad mu dáte korunku.
Odpovědět0  0
voskup (44) | 11.4.20051:20
a nejakej zaver+ doporuceni nebude?
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 11.4.20056:55
Stačí trochu číst:

"Zítra se podíváme na celkové shrnutí, ve kterém naleznete nejen testy výkonu jednotlivých grafických karet, ale hlavně vzájemné srovnání v různých kategoriích hlučností chladiče počínaje a přiloženými hrami konče. Pokud Vás zajímá celkový vítěz testu a nejlepší karta v poměru cena­/výkon, zůstaňte naladěni!"
Odpovědět0  0
voskup (44) | 11.4.200515:09
meli ste to tam napsany uplne nekde nakonci a navic za popisem nejake graf.karty,prehlid sem to. takovahle informace by mela byt uvedena na uvodni strance. a zakladem slusnosti je neodpovidat pridrzle, ba az vyzyvave na slusne dotazy.
Odpovědět0  0
Zdeněk Kabát (474) | 11.4.200515:30
No, umístění na konci článku mi přijde trochu logické, ale dobře. Nicméně když je recenze pojmenovaná ­"Velký test 10x GeForce 6600: popis karet­", dá se druhý díl předpokládat. Ne? :­-)
Odpovědět0  0
Zanzibar | 11.4.20050:38
hmm,tak to si necham libit,good work!
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.